YouSee Informerer
Dato: 03-01-2020 01:10:49
Kategori: Generelt

Tekniske udfordringer med Bland Selv

2020 er ikke begyndt helt, som vi gerne ville. På grund af en teknisk fejl er det i øjeblikket ikke muligt att vælge tv-kanaler og streamingtjenester til og fra som normalt i Bland Selv-shoppen. Det er her man normalt kan skifte kanaler i tv-pakken via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og på Mit YouSee.

Fejlen er vores højeste prioritet
Vi har eksperter, der siden 1. januar har arbejdet dag og nat på at løse problemet. Det er desværre endnu ikke lykkedes, og derfor informerer vi nu. Fejlen har vist sig at være meget kompleks, og på nuværende tidspunkt kan vi beklageligvis ikke sige, hvornår den er løst.

Fejlen har ikke påvirket Bland Selv-kunders mulighed for at se tv og streame, den har kun påvirket muligheden for at ændre på indholdet. Fejlen har derfor ikke påvirket medlemmer med en fast tv-pakke.

Vi arbejder selvfølgelig stadig på højtryk og gør alt, hvad vi kan, for, at man igen kan blande kanaler og streamingtjenester i tv-pakken.

Via yousee.dk/driftsinformation kan man til enhver tid holde sig opdateret om, hvor langt vi er med fejlretningen.

Vi beklager og undskylder de gener, fejlen har medført.

YouSee

Du kan framelde vore nyhedsbreve påforeningens hjemmeside

nederst  -  Klik HER

Kontakt